Snow Plowing Forum banner

Problem BOBCAT ACS (podnoszenie pochylenie)

98K views 16 replies 10 participants last post by  42930  
#1 ·
Mamy problem z bobcatem s300, którego mamy. Uruchamiasz go i kilka sekund po tym zapala się kontrolka przechyłu/podnoszenia. Błąd ACS. Przewodnik odniesienia mówi tylko błąd acs przechył/podnoszenie. Zauważyliśmy, że pod kabiną było trochę wilgotno, więc zabraliśmy kabinę z powrotem i zostawiliśmy ją w środku na cały weekend z wentylatorem w ogrzewanym warsztacie. Dziś działało dobrze przez około godzinę, a potem sygnał dźwiękowy błąd acs. Zamówiliśmy pełną instrukcję serwisową, ale prawdopodobnie będzie dopiero jutro i być może będziemy musieli załadować trochę piasku/soli dzisiaj wieczorem. Kody pojawiają się 32-35 i widziałem 32-39. Dealer Bobcata będzie następną osobą, do której zadzwonimy, ale chciałbym tylko wiedzieć, czy ktoś to miał i może mi powiedzieć, czego się spodziewać. Około 700 godzin na maszynie. BTW później zamieszczę zdjęcia. Dean
 
#2 ·
to samo!!!

Wygrzebałem swój stary wątek z zeszłego roku. Ten sam problem. W zeszłym roku wymieniłem siłownik i około 700 godzin później ten sam problem. Siłownik przechyłu. Ten sam kod.

Zamieniłem wtyczki i dostaję ten sam błąd.
Wyczyściłem wszystko
Pominąłem szybkie wtyczki i połączyłem na stałe połączenia - ten sam błąd

Maszyna się nagrzewa i mam większą szansę na to, że wszystko działa, ale jest to bardzo losowe.

Nie mogę w to uwierzyć. To kilka godzin wymiany, ale cholerna część kosztuje około 700 dolarów. 700 godzin i 700 dolarów... to tak, jakbym płacił temu siłownikowi 1 dolara za godzinę.

Czy ktoś miał do czynienia z tym gównem?
 
#3 ·
Obaj dealerzy bobcat, z którymi rozmawiałem, mówią, żeby wymienić siłownik. To świetnie, ale jak mam to zatrzymać? Musi być coś... Moja lokalna wypożyczalnia, z którą współpracuję, ma 7 s250 i nigdy nie wymieniła siłownika. Wiem, że obchodzę się z moją maszyną delikatniej niż oni. Rozebrałem stary siłownik i stwierdziłem, że po przetestowaniu silnik jest martwy. Firma, która produkuje silnik, nie sprzeda tylko jednego... dostarczają do bobcata.
Nienawidzę nieprzewidywalnych problemów.

414 osób to przeczytało, nikt nie ma pojęcia?
 
#5 ·
U mnie tak samo, pierwszy przy około 600 godzinach, a drugi przy 1200 godzinach. Słabo, ale szczerze mówiąc, to jedyne, co zrobiłem z maszyną od nowości, poza normalnymi filtrami oleju i oponami. Mam jeszcze 2 stare siłowniki, więc daj znać, jeśli znajdziesz sposób na ich naprawę.
 
#6 ·
Nie jestem pewien, czy to pomoże, ale.... Mam gehl CTL 80 i czasami blokada bezpieczeństwa się zacina, a kiedy to się dzieje, nie mam nic. Zajęło mi to około 3 miesięcy, zanim zablokowało się losowo (czasami blokując podjazd lub drzwi do warsztatu lub huśtając silnikiem 10 stóp w powietrzu). Cóż, teraz trzymam w kabinie młot 3-funtowy i ilekroć nie działa, walę w obszar, w którym się znajduje i ruszamy.
Nie mówię, że to idealne rozwiązanie dla każdego siłownika, ale u mnie działa już od 3 lat. Zaczęło się to dziać przy około 800 godzinach, odkąd zacząłem w to walić i utrzymywać je w sprawności, teraz prawie wcale się to nie zdarza.
Oczywiście ludzie mogą zapytać: "Skąd te wszystkie małe ślady po młotku?" LOL
 
#7 ·
Cieszę się, że młot działa dla ciebie. Właśnie pracowałem nad tym, żeby rozgryźć nasz. Kod, który wyświetla, to 32-50 (złe uziemienie do siłownika przechyłu). Właśnie sprawdziłem wszystkie przewody w wiązce idącej od joysticka do siłownika pod kątem luźnych przewodów lub przewodów z przetarciami, ale nic nie znalazłem. Jeśli ktoś inny napotkał ten błąd, proszę o odpowiedź.
Dzięki
 
#15 ·
Cieszę się, że młot działa dla ciebie. Właśnie pracowałem nad tym, żeby rozgryźć nasz. Kod, który wyświetla, to 32-50 (złe uziemienie do siłownika przechyłu). Przejrzałem wszystkie przewody w wiązce idącej od joysticka do siłownika w poszukiwaniu luźnych przewodów lub przewodów z przetarciami, ale nic nie znalazłem. Jeśli ktoś inny napotkał ten błąd, proszę o odpowiedź.
Dzięki
Czy kiedykolwiek znalazłeś problem? Zmagam się z tym teraz z moim s250
 
#10 ·
Siłownik jest problemem powodującym kod, jeśli nie ma przetartych przewodów... Upewnij się, że do siłownika nie dostaje się olej, jeśli jest zamontowany bezpośrednio na zaworze (niektóre tak, niektóre nie). Jeśli jest obecny olej, należy wymienić uszczelnienie na wrzecionach zaworów (zrób to dla obu i być może chroń drugi siłownik).
 
#11 ·
Przełączono przewody do siłownika

Dzięki za odpowiedź. Nie widziałem żadnego oleju wokół żadnego siłownika, a siłowniki te były zamontowane bezpośrednio na zaworze. Czy zobaczyłbym to na zewnątrz siłownika, jeśli to byłby problem, czy też trzeba by było zdjąć siłownik, aby to sprawdzić?

W oparciu o post znajdujący się tutaj: http://www.skidsteerforum.com/DesktopDefault.aspx?tabid=54&frmView=ShowPost&PostID=20221, przełączyłem przewody, aby zobaczyć, co się stanie. Kod zmienił się z 32-50 (zwarcie siłownika przechyłu do masy) na 32-49 (zwarcie siłownika podnoszenia do masy), więc myślę, że to potwierdza ideę, że siłownik jest uszkodzony. Czy ktoś ma ostatnio inne rozwiązania tego problemu?
 
#13 ·
2001 G series 873 High Flow. 8oo coś godzin. Też mam teraz ten problem. Zadzwoniłem do dealera po przeczytaniu tego wątku. Po rozmowie z serwisantem, szukając odpowiedzi, powiedzieli mi o tym triku, który opisujesz, polegającym na zamianie wtyczek. Zamieniłem wtyczki, kod przeniósł się na przeciwną stronę. Czas zamówić siłownik i zobaczyć, co się stanie.
 
#14 ·
Stary wątek, ale skończyło się na tym, że przełączyliśmy przewody i problem przeniósł się na drugą stronę. Po wymianie siłownika stwierdziliśmy, że mamy podobny problem z blokowaniem, więc wysłaliśmy go do dealera, dowiedzieliśmy się, że nowy siłownik nie jest już kompatybilny z tym, który wymieniliśmy w zeszłym roku, więc tak naprawdę musieliśmy kupić 2 siłowniki. Mam ładną zapasową część z około 200 godzinami pracy, której nigdy nie mogę użyć. Jeśli dobrze pamiętam, było to w zasadzie 700 godzin, a następnie 1400 godzin. Musi to być problem z projektem.

Dodałem w tym roku A300 do floty... miejmy nadzieję, że nie będzie problemów z siłownikami