1. Welcome to PlowSite. Notice a fresh look and new features? It’s now easier to share photos and videos, find popular topics fast, and enjoy expanded user profiles. If you have any questions, click HELP at the top or bottom of any page, or send an email to help@plowsite.com. We welcome your feedback.

    Dismiss Notice

Landscape Trailer Resto

Discussion in 'Equipment, Tools & Vehicle Pictures' started by EaTmYtAiLpIpEs, Jun 21, 2009.

  1. EaTmYtAiLpIpEs

    EaTmYtAiLpIpEs 2000 Club Member
    Messages: 2,607

    Well I am restoring my landscape trailer. To clean it up and make it look better. Here is a before and after of the frame painted. I am gonna paint the deck a dark gray ship color.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. EaTmYtAiLpIpEs

    EaTmYtAiLpIpEs 2000 Club Member
    Messages: 2,607

    trailer all done
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. GPS

    GPS Senior Member
    from MA
    Messages: 268

    Lookin pretty sharp. Time for some nice aluminum wheels payup

    I have no problem helping others spend their money :nod:


    But seriously, nice job. Image is important to customers.
     
  4. 2COR517

    2COR517 PlowSite Fanatic
    Messages: 7,115

    Are you going with a V or straight blade on that trike?

    Seriously, the trailer looks nice.
     
  5. SuperdutyShane

    SuperdutyShane PlowSite.com Addict
    Messages: 1,517

    Get some lawn.... You call yourself a landscaper.... What a joke.
     
  6. Chase88

    Chase88 Senior Member
    Messages: 112

    I don't think he said he was a landscaper. He is just restoring a landscape trailer!
    looks good by the way!
     
  7. EaTmYtAiLpIpEs

    EaTmYtAiLpIpEs 2000 Club Member
    Messages: 2,607

    Appearence and first thought is what matters in business. And with the trailer looking clean. Makes it look better for business and for me. Im going outside right now to put on my d rings i bought for tie downs
     
  8. SuperdutyShane

    SuperdutyShane PlowSite.com Addict
    Messages: 1,517

    Chase believe me he does landscaping and tree removal.... Notice how he dodged my question..? Haha.
     
  9. EaTmYtAiLpIpEs

    EaTmYtAiLpIpEs 2000 Club Member
    Messages: 2,607

    lol i do landscaping. not so much tree services but I do cut trees down and haul them away if a customer needs it done. I will have a couple more pics in like an hour of my trailer when i get back from the junkyard for a part for a body job I have to do. I put d rings on the trailer and shined the tires up :)
     
  10. SuperdutyShane

    SuperdutyShane PlowSite.com Addict
    Messages: 1,517

    And the man is also a liar... If everyone would take a look at his signature... It says his 2000 Arctic Cat has a 54'' front blade... True. But it also states he has a 48'' back blade. Which he sold a month or so ago!
    Liar!
     
  11. Chase88

    Chase88 Senior Member
    Messages: 112

    [/I]

    Yeah I did notice that lol. I take it you guys are friends?
     
  12. SuperdutyShane

    SuperdutyShane PlowSite.com Addict
    Messages: 1,517

    Haha yes we are.
     
  13. EaTmYtAiLpIpEs

    EaTmYtAiLpIpEs 2000 Club Member
    Messages: 2,607

    if thats what you wanna call it lol
     
  14. EaTmYtAiLpIpEs

    EaTmYtAiLpIpEs 2000 Club Member
    Messages: 2,607

    here it is all done for sure now. d rings on, all painted, shiney tires ;-)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. MileHigh

    MileHigh PlowSite.com Addict
    Messages: 1,827

    Looks great. Huge improvement.
     
  16. EaTmYtAiLpIpEs

    EaTmYtAiLpIpEs 2000 Club Member
    Messages: 2,607

    thanks i think its a huge improvement too