1. Welcome to PlowSite. Notice a fresh look and new features? It’s now easier to share photos and videos, find popular topics fast, and enjoy expanded user profiles. If you have any questions, click HELP at the top or bottom of any page, or send an email to help@plowsite.com. We welcome your feedback.

    Dismiss Notice

3 yrd Fiat Wheel Loader

Discussion in 'Used Plowing and Truck Equipment Forum' started by donleybrent, Feb 6, 2011.

  1. donleybrent

    donleybrent Member
    Messages: 38

    Loader is a 645B with full cab and heat. Front and rear wipers and front and rear lights. Tires are great and machine works and runs great. It has a newer International motor out of a combine with about 1400 to 1500 hrs on it now. Starts great in the winter without being plugged in and has tons of power. Loader bushings are all good with some slop but not bad at all. Center pin bushings do have some slop though but still very usable. Price is $11,000 or trade for skid steer with pilot controls and cab. Call 989 213 8091 Thanks Brent

    DSCF8199.jpg

    DSCF8205 - Copy.jpg

    DSCF8202.jpg

    DSCF8203 - Copy.jpg
     
  2. donleybrent

    donleybrent Member
    Messages: 38

    Forgot to mention it comes with a good spare tire also.
     
  3. got-h2o

    got-h2o 2000 Club Member
    Messages: 2,439

    Brent I forgot to ask you on the phone, do you know what the HP rating is, and would it easily handle a 14' box?
     
    Last edited: Feb 6, 2011
  4. got-h2o

    got-h2o 2000 Club Member
    Messages: 2,439

    ....................
     
  5. donleybrent

    donleybrent Member
    Messages: 38

    Ill have to check on horse power but i know this motor had more horse than the original one. And yeah it would push a 14ft box no problem at all.
     
  6. got-h2o

    got-h2o 2000 Club Member
    Messages: 2,439

    Nice. We'll talk. I want this thing.
     
  7. donleybrent

    donleybrent Member
    Messages: 38

    Yeah so does that guy from Detroit now that I sent him pics to. He's coming tomorrow now instead of Wed.
     
  8. got-h2o

    got-h2o 2000 Club Member
    Messages: 2,439

    I just sent a text.
     
  9. got-h2o

    got-h2o 2000 Club Member
    Messages: 2,439

    2 guys coming tomorrow on mine. I think we're lookin good. I'll call you in the am. If the guy from DT shows by then and buys it, it wasn't meant to be lol
     
  10. donleybrent

    donleybrent Member
    Messages: 38

    Deal pending. Your gonna love this thing Bill.
     
  11. got-h2o

    got-h2o 2000 Club Member
    Messages: 2,439

    Haha hope so!
     
  12. donleybrent

    donleybrent Member
    Messages: 38

    My brother said hes gonna miss the crap out of this. I told him he will feel better when hes running the new Cat.lol
     
  13. got-h2o

    got-h2o 2000 Club Member
    Messages: 2,439

    Lol nice ...........
     
  14. JohnnyU

    JohnnyU 2000 Club Member
    Messages: 2,040

    What are you getting Brent?
     
  15. donleybrent

    donleybrent Member
    Messages: 38

    Bought a 236 Cat Skid steer about 4 hrs ago.
     
  16. got-h2o

    got-h2o 2000 Club Member
    Messages: 2,439

    The ol gal arrived to me today. Lovin it already!! Thanks Brent, was a pleasure doing business with you!
     
  17. RBRONKEMA GHTFD

    RBRONKEMA GHTFD 2000 Club Member
    Messages: 2,592

    Now you have to post pics of it.
     
  18. donleybrent

    donleybrent Member
    Messages: 38

    No problem man thank you. Good luck with it. I didnt even get a chance to run it one last time first. Your truck driver had it loaded up by the time I got up there. I personally havent ran that thing in almost a year.lol Anyway have fun with it.
     
  19. got-h2o

    got-h2o 2000 Club Member
    Messages: 2,439


    She's ready to roll, well almost. Brake issue is that the master's both need rebuild kits. It's pouring right past the plungers. A bit wet under there with hyd fluid too, I plan to address it after the season. I was impressed that with only 2 speed it'll still do around 25mph. It's everything I expected and I'm very pleased so far! It did a good job moving piles the other day, and I just picked up an early style HD 14' Protech for it on Fri. All mounted and ready for snow.

    Now to get it lettered and a 5" chrome stack :)
     

    Attached Files:

    Last edited: Feb 20, 2011
  20. dfdsuperduty

    dfdsuperduty Senior Member
    Messages: 597

    Bill, that looks like a couple of local amc theaters